Afbeelding logo
Afbeelding logo
Afbeelding logo
Afbeelding banner
Afbeelding banner
Afbeelding banner
Afbeelding banner
Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Vaak gestelde vragen

FAQ

Leveringsmethoden ?

Levering thuis of op het werk.
Afhalen in Schoenen MAGGY te Sint-Lievens-Houtem.

Hoe kan ik bestellen ?
Onlinebestellingen gebeuren via https://storesquare.be/winkel/schoenen-maggy en worden daar verder afgehandeld.
Het is ook mogelijk te bestellen  via de telefoon of email. De goederen kunnen dan enkel afgehaald worden in de winkel en blijven 3 dagen gereserveerd in de winkel. Betaling gebeurt cash of bancontact bij afhaling in de winkel of voorafbetaling op het rekeningnummer  BE55 2930 5978 0044 van Schoenen MAGGY.

Betalingsmogelijkheden ?
In de fysieke winkel:
Betaling kan via Bancontact, Maestro, Mastercard, Visa en contact.
In de online winkel:
Via een beveiligde verbinding door KBC-Paypage of Paypal
betalingsopties

Ik wil mijn schoenen ruilen ?
In de fysieke winkel:
Indien de schoenen niet de juiste maat hebben of u wilt een ander kleur of model, contacteer ons of kom naar de winkel.
Wij kijken dan na of de gewenste schoenen nog beschikbaar zijn en zetten die alvast voor u in reservatie.
In de onlineshop:
U doorloopt de nodige procedure via het platform. Bekijk het in deze video.

Hoe werkt Storesquare ?
Shoppen bij Storesquare werkt heel eenvoudig. Snuister door de verschillende categorieën. Neem een kijkje bij de producten uit je streek of zoek op winkel, merk, promo's,... Selecteer je favoriete product : iedere productpagina bevat foto's, de prijs en een duidelijke productomschrijving alsook informatie over ons. Overtuigd ? Voeg je item snel toe aan je winkelmandje. Vervolledig daarna het check-out proces vanuit je winkelmandje om de aankoop af te ronden. Je ontvangt dan een bevestiging via e-mail. Simpel dus !
Shoppen bij Storesquare is shoppen bij een serviceprovider. Zij linken u als consument aan het aanbod in onze shop via de marktplaats.

Hoe kom ik in contact met Storesquare ?
Je kunt de klantenservice bereiken via telefoon 0800 140 23 of via email : support@storesquare.be.

Als ik meer informatie over een product wil hebben, waar vind ik die ?
We proberen via de onlineshop een zo duidelijk beeld te geven van een product.
Wanneer je toch meer informatie wilt hebben over een bepaald product, kan je ons zelf telefonisch of via mail benaderen, info@schoenenmaggy.be of 053 628611.

Ik twijfel over de juiste maat die ik moet bestellen, wat nu ?
We zullen je met veel plezier helpen op dit gebied. Het is namelijk zo dat wij elke dag met onze producten werken en dus weten of ze groot of klein vallen. Dus bel gerust de winkel op met je vraag over één van de artikels.

Op welke manier kan ik betalen bij Storesquare ?
Bestellen en betalen gebeurt online, Storesquare accepteert betalingen via KBC-Paypage en Paypal ondersteunt alle grote kredietkaarten en debetkaarten. Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een tweetal e-mails. De eerste is een bevestiging van je bestelling en de tweede is een verzendbevestiging.

Is het veilig om online te bestellen op Storesquare ?
Wanneer je producten bestelt op Storesquare, zal alle informatie die betaalgegevens bevatten via een beveiligde verbinding door KBC-Paypage of Paypal worden verwerkt. Alle informatie die hier verzonden wordt, is gecodeerd op een manier dat het niet te bereiken of te lezen is door eventueel kwaadwillende derden. Je loopt geen enkel risico tijdens het online winkelen op Storesquare.

Moet ik verzendkosten betalen ?
Storesquare rekent geen verzendkosten bij aankopen vanaf 30 euro. Bij een aankoop tot 30 euro wordt een verzendkost van 1.99 euro (incl. btw) gerekend. Storesquare is een webshop voor veel hoogwaardige winkels in België. Het kan dus zo zijn dat verschillende artikelen van verschillende winkels verzonden moeten worden.

Hoe verloopt de verzending ?
Van zodra een bestelling is geaccepteerd, bezorgt de handelaar deze aan de pakketdienst. De pakketdienst voorziet een snelle levering op het door u gevraagde adres.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen ?
Wanneer je hebt gekozen om je schoenen zelf af te halen in de winkel staan die de volgende werkdag beschikbaar in onze winkel te Sint-Lievens-Houtem. Indien dit niet het geval is sturen wij een email met een datum van beschikbaarheid.

Verzenden jullie ook naar het buitenland ?
Nee, op dit moment verstuurt Storesquare alleen binnen België. In een latere fase zal ook bestellen vanuit Nederland, Frankrijk, Duitsland en Luxemburg een optie zijn.

Hoe retourneer ik een product ?
Als consument heb je het recht op 14 dagen bedenktijd. Om indien gewenst een product te retourneren volgt u de stappen toegelicht in deze video.

Onze producten beschikken in de meeste gevallen over een veiligheidslabel. Eens dit veiligheidslabel verbroken is, is de aankoop aanvaard. Enkel producten waarvan het veiligheidslabel niet verbroken is komen in aanmerking voor retour. Ieder product dient onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking te worden teruggestuurd. Iedere handelaar heeft het recht een retour te weigeren in geval van beschadiging aan het product.

Waar kan ik terecht met een klacht of suggestie ?
Met een klacht of suggestie kan je op elk moment contact opnemen met Storesquare via e-mail naar support@storesquare.be.
Wij behandelen de klacht of suggestie zo spoedig mogelijk.

Meer weten over storesquare ?
Ga naar deze link.
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu