Vaak gestelde vragen
FAQ
Leveringsmethoden ?
Levering thuis of op het werk.
Afhalen in Schoenen MAGGY te Sint-Lievens-Houtem.
Hoe kan ik bestellen ?
Onlinebestellingen gebeuren via https://www.schoenenmaggy.be en worden daar verder afgehandeld.
Het is ook mogelijk te bestellen via de telefoon of email. De goederen kunnen dan enkel afgehaald worden in de winkel en blijven 3 dagen gereserveerd in de winkel. Betaling gebeurt contant bij afhaling in de winkel, via betaalterminal of voorafbetaling op het rekeningnummer BE63 0019 4341 5208 van Schoenen MAGGY Comm.V.
Betalingsmogelijkheden ?
In de fysieke winkel:
Betaling kan via Bancontact, Maestro, Mastercard, Visa, contant en Livinuscheque.
In de online winkel:
Via een beveiligde betaalpagina van Multisafepay.
Ik wil mijn schoenen ruilen ?
In de fysieke winkel:
Indien de schoenen niet de juiste maat hebben of u wilt een ander kleur of model, contacteer ons of kom naar de winkel. Wij kijken dan na of de gewenste schoenen nog beschikbaar zijn en zetten die alvast voor u in reservatie.
In de onlineshop:
De retourkosten zijn ten laste van de koper.
Als ik meer informatie over een product wil hebben, waar vind ik die ?
We proberen via de onlineshop een zo duidelijk beeld te geven van een product.
Wanneer je toch meer informatie wilt hebben over een bepaald product, kan je ons zelf telefonisch of via mail benaderen, info@schoenenmaggy.be of 053 628611.
Ik twijfel over de juiste maat die ik moet bestellen, wat nu ?
We zullen je met veel plezier helpen op dit gebied. Het is namelijk zo dat wij elke dag met onze producten werken en dus weten of ze groot of klein vallen. Dus bel gerust de winkel op met je vraag over één van de artikels.
Moet ik verzendkosten betalen ?
In België rekent Schoenen MAGGY geen verzendkosten bij aankopen vanaf 75 euro.
Bij een aankoop tot 75 euro zijn er verzendingskosten te betalen volgens het gewicht van het pakket (tarieven Bpost).
Voor leveringen naar Nederland, Frankrijk, Duitsland of Luxemburg zijn er geen verzendkosten bij aankopen vanaf 100 euro.
Voor aankopen lager dan 100 euro zijn de verzendingskosten afhankelijk van het gewicht (tarieven Bpost).
Hoe verloopt de verzending ?
Van zodra een bestelling is geaccepteerd, bezorgt de handelaar deze aan de pakketdienst.
De pakketdienst voorziet een snelle levering op het door u gevraagde adres.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen ?
Wanneer je hebt gekozen om je schoenen zelf af te halen in de winkel staan die de volgende werkdag beschikbaar in onze winkel te Sint-Lievens-Houtem. Indien dit niet het geval is sturen wij een email met een datum van beschikbaarheid.
Verzenden jullie ook naar het buitenland ?
Ja wij verzenden ook naar onze buurlanden.
Hoe retourneer ik een product ?
Als consument heb je het recht op 14 dagen bedenktijd.
Onze producten beschikken in de meeste gevallen over een veiligheidslabel. Eens dit veiligheidslabel verbroken is, is de aankoop aanvaard. Enkel producten waarvan het veiligheidslabel niet verbroken is komen in aanmerking voor retour. Ieder product dient onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking te worden teruggestuurd. Iedere handelaar heeft het recht een retour te weigeren in geval van beschadiging aan het product.
Download hier het retourdocument.
Waar kan ik terecht met een klacht of suggestie ?
Laat binnen de 8 dagen uw klacht schriftelijk weten via info@schoenenmaggy.be.
Wij behandelen de klacht of suggestie zo spoedig mogelijk.